maandag 24 maart 2008

Als tweede op de lijst bij de ondernemingsraad staat Marc en die stellen we nu aan je voor.


Hallo,mijn naam is Marc Drijkoningen of wel beter bekent als de bakkeman.Ben van Achel en gehuwd en heb 2 kinderen.Ik werk al een 9 tal jaren bij Brabantia.In mijn vrije tijd ga ik fietsen en vluchtsimulator op de pc.Bij deze verkiezingen kom ik voor de eerste maal op voor het ABVV.Ik ben na 27 jaar lid te zijn geweest van het acv overgestapt naar het ABVV dit om de reden dat ik eigenlijk niks gezien heb en met veel dingen niet akkoord ga.Veel verder wil ik hier niet op ingaan want er zijn ook mensen bij die het goed bedoelen.Waarom het ABVV?Omdat ik altijd de dingen apprecieer die ze al gerealiseerd hebben zoals degelijk en gratis drinkwater enzo… en dat Natacha meestal moet op botsen tegen een grote meerderheid dit lijkt me niet gemakkelijk.Wat wil ik helpen realiseren?Is op de eerste plaats meer waardering voor de mensen op de werkvloer en dit mis ik hier.Wat zich uit in veel ziekteverzuim en stress.Ook aan de werksfeer kan nog gewerkt worden.Wat de lonen betreft is eerlijk loon voor iedereen.Verder wil ik Natacha zoveel mogelijk steunen.Dus stem lijst 1 ABVV en kies voor respect en waardering.

Geen opmerkingen: