woensdag 19 maart 2008

Vandaag gaan we je De werdt Godefridus of beter bekend als ferry voorstellen

Hallo allemaal,

Ferry de Werdt is de naam en je mag op me stemmen tijdens de aankomende verkiezingen voor de ondernemingsraad.Ik ben met mijn 35 jaar een oudere jongere en ik houd het al zo n 7 jaar uit bij brabantia als orderpicker.Eerst onder de nederlandse vlag in Valkenswaard waar ik ook woon,later voor het d.c. in overpelt.Als gastarbeider pendel ik iedere dag op en neer en ik klap al een aardig stukske vlaoms zunne. Mijn hobby s zijn concerten bezoeken,cinema,reizen en mijn goudvis blub. Ik hoop een waardevolle bijdrage te kunnen leveren in het ABVV als o.r lid en in de bemiddeling met de werkgever.Dus stem je ABVV stem dan fer en nog 3 andere collega’s op de lijst nr1 P.s. dames fer is nog vrijgezel en heeft deze maand zijn maaltijdcheques nog niet besteed!Daten kan altijd

Geen opmerkingen: