vrijdag 28 maart 2008

Nu laten we de ancien van de groep op je los.



Huybers Pierre

Als ancien van de groep ben ik al van 1975 (niet altijd verkozen) bezig met het verdedigen van de belangen voor de mensen die werkzaam zijn bij Brabantia Belgium. Ik heb me steeds ingezet voor iedereen die bij Brabantia werkzaam is.
De laatste 8 jaren was ik lid van de ondernemingsraad binnen brabantia.Nu op de vooravond van mijn brugpensioen hoop ik deze groep te steunen met mijn jarenlange ervaring.Daarom sta ik op de laatste plaats van de C.P.B.W. om die te duwen.Zo is de cirkel rond want mijn eerste verkiezing was juist als lid van de veiligheid zoals dat toen genoemd werd.Daarom hoop ik op Uw steun om het ABVV de kracht te geven om zich verder te onderscheiden en zich het lot van de werkende mens nog meer aan te trekken.
Bedankt

Geen opmerkingen: