zondag 6 april 2008

De tweede vrouw die opkomt stelt zich nu aan je voor.



Hey daar,ik ben Heidi Segers ben 29 jaar en woon in Heusden-Zolder maar ben afkomstig van Lommel.Ben 2 jaar getrouwd met Patrick en 2 schatten van dochters.Veel hobby’s heb ik niet buiten fijne dingen te doen met de kindjes.Ik werk bijna 9 jaar bij Brabantia en werk op de bussenafdeling.Al die tijd heb ik Brabantia zien evolueren van klein naar een groot bedrijf,en heb in die jaren ook beide vakbonden in het oog gehouden.En zag daardoor dat het ABVV inderdaad meer opkomt voor de mensen die op de werkvloer staan tewerken en dat vind ik heel belangrijk. En daarom heb ik mij als kandidaat aangeboden voor deze sociale verkiezingen die doorgaan op 8mei 2008.Hopelijk delen jullie dezelfde mening als ik en stem dan op mij en nog op 3 andere kandidaten van onze lijst.Want je mag 4 naamstemmen uitbrengen van dezelfde lijst nr 1
www.abvvbrabant.blogspot.com

Geen opmerkingen: