dinsdag 8 april 2008

We hebben nog een nieuwe naam op de lijst dit jaar en dat is Karel.



Hallo iedereen,
Ik ben Karel Mellemans 29 jaar en woonachtig in Leopoldsburg waar dat ik mijn huisje deel met mijn vrouwtje lief en sinds kort met een prachtdochter ons hartendief.
Als hobby’s hou ik van beesten en van snelle motoren,waarop ik mij volop kan geven en uitleven.
Zo heb ik nog enkele verborgen troeven,waarvan sommige onder jullie al eens hebben kunnen proeven.
Nu op werkgebied gericht zet ik mij 100% in,zo ben ik actief bij de brandweer en ehbo enz…
Bij mijn vroegere vakbond voelde ik me niet meer thuis en ben dan daarom naar het ABVV verhuist.Ik ben ervan overtuigd dat we bepaalde zaken kunnen veranderen,werkdruk onderandere.Daarom stel ik mij nu kandidaat en sta ik voor jullie PARAAT.Nu geen gezever of gezwans,geef mij gewoon een EERLIJKE kans.
STEM op ROOD dan worden wij ook groot !!!
Groeten Karel

Geen opmerkingen: