donderdag 17 april 2008

Weer tijd voor een jongere


Hoi werkmakkers,
Ik ben Wout Lemmens,23 jaar en wonende in lommel-kerkhoven. Bijna 3 jaar geleden ben ik begonnen op de brievenbusafdeling, sinds januari dit jaar heb ik een overplaatsing moeten maken naar ovp 41 waar ik nu op de kunststofafdeling werk.Een tijdje geleden heeft Natacha van het ABVV me gevraagd of ik er geen zin in had om een steentje bij te dragen in het vakbondsgebeuren. Ik wist niet goed wat ik me daarbij moest voorstellen,maar ben toen is uitgenodigd om een militantenvergadering bij te wonen op een zaterdagochtend van het ABVV.Wist eigenlijk niet dat er zoveel bij kwam kijken maar heb er echt wel zin in. Bij deze hoop ik dat jullie voor me gaan stemmen zodat ik mijn functie als militant kan uitoefenen.
Ik kom op bij de jongeren voor de ondernemingsraad.
Dus stem op lijst nr 1 op Wout en je krijgt het in de toekomst niet meer koud.

Geen opmerkingen: