donderdag 24 april 2008

Deze persoon werkt op 31 en 41


Hallo,
Ik ben Wesley van Broekhoven ben geboren op 20 juli 1979 en dus nu 28 jaar. Ik woon samen met mijn vriendin in Mol en word in augustus papa voor de eerste keer.
Een van mijn grootste hobby’s zijn mijn beestjes thuis, zo heb ik een pony,geiten kippen eigenlijk een klein boerderijke. Verder ga ik regelmatig moutainbiken en zwemmen.
Ik werk sinds 08/01/01 bij brabantia waar ik toen begonnen ben op de exportafdeling. Sinds januari 2008 cross ik rond in het distributiecenter als orderpikker. Eerst was ik aangesloten bij een andere vakbond maar ben onlangs overgegaan naar het ABVV.
Door gewoon mijn gevoel te volgen en omdat men al veel resultaat geboekt heeft en nog steeds zoekt door te gaan voor de werknemers. Bij de verkiezingen van 8 mei kan je me vinden op de lijst van de veiligheid op de 4de plaats.

En hiermee denk ik het belangrijkste gezegd is en hopelijk wordt het ABVV de nr1 op alle vlakken.

Geen opmerkingen: