dinsdag 15 april 2008

Deze persoon rijd veel met zijn karretje rond.



Hey allemaal,
Mijn naam is Hugo belién,ben 47 jaar en gehuwd met carine en één zoon genaamd Clint.
De meeste mensen onder jullie kennen mij wel of hebben mij al zien rijden met mijn karretje.Ja ik ben magazijnier van beroep,en werk al ongeveer 20 jaar voor brabantia
Door de jaren heen heb ik veel zien veranderen,soms goede en minder goede dingen.Daarom heb ik mij kandidaat gesteld bij het ABVV. Bij deze verkiezingen kom ik op voor de ondernemingsraad om enkele goede punten te verdedigen zoals :- Gelijk werk = gelijk loon
- anciënniteit voor iedereen
- Tijdelijke contracten omzetten in onbepaalde
duur
- Ook mensen die al vele jaren in dienst zijn, en veel ervaring hebben opgebouwd een betere verloning te geven

Als jij je in één van deze punten kan vinden STEM dan op lijst 1 ABVV

Geen opmerkingen: