zondag 27 april 2008

Nu een paar kamaraden gelijk aan je voorstellen



Ik ben Sylvia Klusener en woon in Kaulille en werk sinds 1993 bij Brabantia. Ik werk nu op DC waar ik aan orderpikker doe. Ook deze keer stel ik mij als kandidaat voor en dat op de verkiezingenlijst van het cpbw. De verkiezingen zullen doorgaan op 8 mei en hoop dat de mensen op mij en de ABVV collega’s zullen stemmen zo dat we in de toekomst sterker staan. En dan kunnen we misschien weer het anciĆ«nniteitverlof invoeren. Zeg nu zelf wie zou dat niet willen? Stem op het ABVV dan ben of word je zeker tevree
Groetjes Sylvia



Beste werkmakkers mijn naam is Elke Claes,ik ben 28 jaar werk 9 jaar bij brabantia en sta tewerkgesteld aan de lijn. Ik doe daar vooral transport en de inpak van de 3-5-12 en 20 liter pedaalemmer. Kom op 8mei stemmen op het ABVV want daar doe ik aan mee. Sta op de lijst van de ondernemingsraad en ik sta nu al voor jullie paraat. Stem op mij en 3 andere van onze lijst. Ja jullie mogen op 4 namen stemmen op elke lijst zowel CPBW als ONDERNEMINGSRAAD wel van 1 zelfde partij dus stem LIJST 1 Groeten Elke Claes









Beste brabantianen,
Ik ben Alex Slegers en ben gehuwd met Inge.
Samen hebben we 2 lieve kindjes en het 3de is opkomst. Ik ben bijna 8 jaar in dienst bij Brabantia Overpelt maar hoop er toch nog wat jaartjes bij te mogen doen. Omdat ik vind dat er nog vele dingen kunnen veranderen zowel op het gebied van veiligheid als respect voor de mensen op de werkvloer. Daarom heb ik me kandidaat gesteld op de lijst van het ABVV. Het ABVV wil voor jullie alles doen en het geven van katoen dus geef ons een stem en dan gaan we nog lang NIET op de rem.

Geen opmerkingen: