vrijdag 25 april 2008

Hier nog een kandidate die met de nacht werkt.



Ik ben Heidi Cox,31 jaar en werk bijna 10 jaar voor brabantia. Sinds een paar maanden sta ik in de vaste nacht op de kunststofafdeling. Ik heb 1 zoontje van 6jaar en hij heet Brecht. Al mijn vrije tijd besteed ik aan hem. Op 8 mei zijn het sociale verkiezingen en heb mij voor de eerste keer kandidaat gesteld omdat ik vind dat de rode vakbond elke stem kan gebruiken. Het zijn zij die zoveel voor de mensen op de werkvloer overhebben en dat was mijn reden ook voor overschakeling van de vakbond. Ik hoop dan ook dat we deze verkiezingen evenveel mandaten kunnen behalen als onze collega’s zodat ze niet meer op het ABVV neerkijken. En al wat het ABVV wil verbeteren ter positieve van de mensen op de werkvloer niet boycotten maar wel achter deze initiatieven staan wat ik nu helaas betreur.
Volg uw hart en stem rood dan neem je geen verkeerde boot
Groetjes Heidi Cox

Geen opmerkingen: